اجاره آپارتمان مبله در تهران

ساخت وبلاگ

اجاره روزانه آپارتمان در تهران

تیم تهران مبله آماده ارائه اجاره روزانه آپارتمان در تهران الهیه

اجاره روزانه آپارتمان در تهران

اجاره روزانه آپارتمان در تهران واقع در منطقه الهیه همراه با تمامی وسایل لاکچری و آماده اجاره. این آپارتمان مبله 220 متر مربع مساحت و 3 خواب دارد، در یکی از بهترین نقطه های تهران.
الهیه از تقاطع اتوبان صدر و مدرس شروع میشود و در ناحیه شمالی و انتهایی اتوبان مدرس قرار گرفته است. الهیه همچنین در درون خود خیابان فرشته را که یکی از مشهورترین خیابان های کشور است، قرار داده. همچنین به خیابان های ولیعصر(عج)، جردن و دکتر شریعتی نیز دسترسی دارد.
این واحد اجاره روزانه آپارتمان در تهران واقع در منطقه الهیه با وسایل و لوازم زیر در دسترس می باشد:
اجاره آپارتمان مبله در تهران...
ما را در سایت اجاره آپارتمان مبله در تهران دنبال می کنید

برچسب : اجاره آپارتمان مبله در تهران , اجاره سوئیت مبله در تهران , اجاره روزانه آپارتمان در تهران, نویسنده : عطایی tehranmoble بازدید : 218 تاريخ : شنبه 17 تير 1396 ساعت: 15:21

اجاره آپارتمان مبله در تهران

بهترین خدمات اجاره آپارتمان مبله در تهران پونک

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران در منطقه پونک با بیشترین امکانات و فول مبله. 2خوابه با 120 متر مساحت و بهترین وسایل ممکن. با احدهای تهران مبله تمامی امکانات مناسب را یک جا داشته باشید.
پونک از محله های قدیمی شهر تهران می باشد که در موازات اتوبان اشرفی اصفهانی واقع شده است. این منطقه دسترسی های فراوانی به اتوبانها و خیابان های مختلف دارد. ازجمله اتوبان اشرفی، اتوبان همت، اتوبان حکیم، اتوبان نیایش، خیابان میرزابابایی و خیابان همیلا. میدان پونک معروف‌ترین مکان این محله است که از تقاطع خیابان میرزابابایی و اتوبان اشرفی اصفهانی تشکیل شده است. این منطقه با محلیت بسیار بالا انواع نیازهای شما را به راحتی مرتفع می نماید.
اجاره آپارتمان مبله در تهران واقع در پونک با وسایل و گزینه های زید در اختیار شماست:
اجاره آپارتمان مبله در تهران...
ما را در سایت اجاره آپارتمان مبله در تهران دنبال می کنید

برچسب : اجاره آپارتمان مبله در تهران , اجاره سوئیت مبله در تهران , آپارتمان مبله تهران , اجاره روزانه آپارتمان مبله تهران, نویسنده : عطایی tehranmoble بازدید : 180 تاريخ : سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 15:13

اجاره آپارتمان مبله در تهران برای یک ماه + قیمت

ارائه اجاره آپارتمان مبله در تهران برای یک ماه + قیمت پونک

اجاره آپارتمان مبله در تهران برای یک ماه + قیمت

اجاره آپارتمان مبله در تهران برای یک ماه + قیمت واقع در منطقه با امکانات عال، 1 خواب و 60 نتر مساحت. مبله ای عالی با بیشترین مزیت ها و وسایل رفاهی.
میدان پونک از میادین غربی شهر تهران میباشد که از تقاطع اتوبان اشرفی و خیابان میرزابابایی به وجود می آید. منطقه پونک به محله‌های بسیاری از جمله چهاردیواری، باغ فیض و دیگر مناطق راه دارد. پونک دسترسی زیادی به اتوبان ها و خیابان های مهم دارد. مثل خیابان میرزابابایی، خیابان همیلا، اتوبان اشرفی، اتوبان جناح و خیابان سیمون بولیوار. پونک با محلیت بسیار بالا در خریدها و رفع نیازهای شما بسیار می‌تواند کمک کند. همچنین به دلیل قرارگیری پونک در شمال غربی تهران بیشتر از مکان های دیگر می توانید از آب و هوای پاک شهر لذت ببرید.
اجاره آپارتمان مبله در تهران برای یک ماه + قیمت واقع در منطقه پونک آماده اجاره با وسایل زیر:

اجاره آپارتمان مبله در تهران...
ما را در سایت اجاره آپارتمان مبله در تهران دنبال می کنید

برچسب : اجاره آپارتمان مبله در تهران برای یک ماه , قیمت , اجاره آپارتمان مبله در تهران , اجاره سوئیت مبله در تهران, نویسنده : عطایی tehranmoble بازدید : 238 تاريخ : شنبه 3 تير 1396 ساعت: 14:07